Chomutov - Zjednodušená verze stránek
Nastavení velikosti písma
+

Aktuální informace - Organizace provozu školy od 3. 5. 2021

Změna frekvence testování, konání sportovních činností a vzdělávajících aktivit konaných venku. Předpokládaný návrat žáků 2. st. k prezenční výuce, formou rotace, je plánován na 10. 5. 2021.

Vážení rodiče, milé děti, milí žáci,

 

Od 3. 5. 2021 na základě opatření MŠMT ze dne 29. 4. 2021 bude prováděn preventivní antigenní test pouze 1x týdně, test bude proveden vždy první den osobní přítomnosti dítěte/žáka ve škole v daném týdnu, a to bezprostředně po příchodu do školy.

Sportovní činnosti a vzdělávací aktivity konané venku (ve vnějších prostorech) vč. předmětu tělesná výchova – lze provádět bez nošení roušek nebo respirátoru (viz mimořádné opatření k ochraně dýchacích cest, kde je uvedena výjimka z nošení ochrany) – toto platí pro děti a žáky, kteří se vzdělávají prezenčně.

 

Návrat žáků 2. st. formou rotace bude umožněn MŠMT dne 10. 5. 2021, předpokládáme testování 1x týdně antigenními testy.

V týdnu od 10. 5. 2021 – prezenčně se vzdělávají žáci 6. a 7. ročníků, 8. a 9. ročníky – distančním způsobem.

V týdnu od 17. 5. 2021 – prezenčně se vzdělávají žáci 8. a 9. ročníků, 6. a 7. ročníky – distančním způsobem.

 

Školní jídelna – Obědy nebudou automaticky přihlašovány! Je nutné, aby rodiče předem zajistily objednávku stravy na www.strava.cz (výběr jídelny: 4184) nebo emailem na vedoucí ŠJ: flekova@7zscv.cz.

ŠJ – Obědy do jídlonosičů pro distančně vzdělávané žáky lze vyzvedávat v čase: od 11,00 – 11,30 hod. nebo od 13,30 – 14,00 hod.

 

                                                                                                                      Mgr. Ivana Dudková, ředitelka školy

 

priloha_901724807_0_Informace pro školy a šk.pdf (285.7 kB)

Přílohy

priloha_901724807_0_Informace pro školy a šk.pdf

priloha_901724807_0_Informace pro školy a šk.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 285,7 kB
Datum vložení: 2. 5. 2021 18:47
Datum poslední aktualizace: 2. 5. 2021 18:48
Autor: